Конкурс за длъжността Секретар на община Сандански

56496

ОБЩИНА САНДАНСКИ

–––––––––––––––––––––––––––-

На основаниe чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и във връзка със заповед № АПИОЧР -79 от 16.08.2016 г. на кмета на Община Сандански

 

 

                           ОБЯВЯВА  КОНКУРС:

 

За длъжността – Секретар  на  Община Сандански 

Брой работни места : 1 /едно/; вид правоотношение: служебно; длъжностно ниво – 6, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията; наименование на длъжностно ниво – ръководно ниво 6А

 

  1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността :
  • образование: висше;
  • минимална образователна степен – магистър;
  • професионален опит – 4 /четири/ години или придобит минимален ранг за заемане на длъжността: III младши;

 

  1. Допълнителни изисквания и квалификации:
  • отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на секретаря на общинска администрация, Закон за гражданско състояние и регистрация, Изборен кодекс, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, както и на всички постановления, наредби, правилници, отнасящи се до местното самоуправление и местната администрация.
  • познаване устройството, функциите и дейността на държавната администрация.
  • опит в организиране и провеждане на избори.
  • компютърни умения .

 

  1. Начин на провеждане на конкурса:
  • Концепция за стратегическо управление;

Тема на разработката: „Стратегическо управление на общинска администрация Сандански“ . Разработената концепция да бъде до 10 /десет/ страници А4.

  • Интервю с кандидатите.

 

  1. Необходими документи за участие в конкурса са:
  • Заявление за участие в конкурс – по образец /Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
  • Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, както и допълнителни квалификации.
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител

 

Копията от представените документи следва да са ясни и четливи.

Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, следва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени до датата на подаване на документите.

 

  1. Кратко описание на длъжността:

Организира дейността на общинската администрация. Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на служителите. Отговаря за деловодното обслужване, документооборота в общината и общинския архив. Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината. Отговаря за работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица. Отговаря за поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми. Атестира Директорите на Дирекции в Общинска администрация и държавните служители на пряко подчинение на Кмета на общината. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на задачите и действията, свързани с прилагането на законите и подзаконовите нормативни актове относно административното обслужване на гражданите и представянето на административни услуги. Отговаря за дейността по здравословни и безопасни условия на труд на служителите в общинска администрация и при спазване на правилата за пожарна безопасност в сградата на общината. Организира обмен на опит и внедряване на добри практики в работата на администрацията.

 

  1. Минимална работна заплата за длъжността – 550 лв.
  2. Място за подаване на документите за участие:

В деловодството на община Сандански, на  адрес: град Сандански,  бул. Свобода №14, всеки работен ден от 8.00 часа до 17.00 часа.

  • подаването на документите за участие се извършва лично от кандидатите или от техни упълномощени представители;
  • лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението;
  • на кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност;
  • с входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи;
  • заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират;

 

  1. Срок за подаване на документите за участие:

10 /десет/ дни от датата на публикуване на обявлението на конкурса в  регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на община Сандански.

 

  1. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло, намиращо се  на партерния етаж на Общинска администрация, на адрес гр. Сандански, бул. Свобода №14,  както  и на интернет страницата на  Община Сандански: www.www.sandanski.bg

 

За информация: тел. 0746/89089 –  Дирекция „ АПИОЧР”.

Образците може да изтеглите по-долу.