Конкурс за длъжността Секретар на община Сандански
ОБЩИНА САНДАНСКИ
–––––––––––––––––––––––––––-
На основаниe чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и във връзка със заповед № АПИОЧР -79 от 16.08.2016 г. на кмета на Община Сандански
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
За длъжността – Секретар на Община Сандански
Брой работни места : 1 /едно/; вид правоотношение: служебно; длъжностно ниво – 6, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията; наименование на длъжностно ниво – ръководно ниво 6А
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността :
- образование: висше;
- минимална образователна степен – магистър;
- професионален опит – 4 /четири/ години или придобит минимален ранг за заемане на длъжността: III младши;
- Допълнителни изисквания и квалификации:
- отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на секретаря на общинска администрация, Закон за гражданско състояние и регистрация, Изборен кодекс, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията, Закон за държавния служител, както и на всички постановления, наредби, правилници, отнасящи се до местното самоуправление и местната администрация.
- познаване устройството, функциите и дейността на държавната администрация.
- опит в организиране и провеждане на избори.
- компютърни умения .
- Начин на провеждане на конкурса:
- Концепция за стратегическо управление;
Тема на разработката: „Стратегическо управление на общинска администрация Сандански“ . Разработената концепция да бъде до 10 /десет/ страници А4.
- Интервю с кандидатите.
- Необходими документи за участие в конкурса са:
- Заявление за участие в конкурс – по образец /Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
- Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, както и допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител
Копията от представените документи следва да са ясни и четливи.
Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, следва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени до датата на подаване на документите.
- Кратко описание на длъжността:
Организира дейността на общинската администрация. Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обзавеждане на служителите. Отговаря за деловодното обслужване, документооборота в общината и общинския архив. Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината. Отговаря за работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица. Отговаря за поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми. Атестира Директорите на Дирекции в Общинска администрация и държавните служители на пряко подчинение на Кмета на общината. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на задачите и действията, свързани с прилагането на законите и подзаконовите нормативни актове относно административното обслужване на гражданите и представянето на административни услуги. Отговаря за дейността по здравословни и безопасни условия на труд на служителите в общинска администрация и при спазване на правилата за пожарна безопасност в сградата на общината. Организира обмен на опит и внедряване на добри практики в работата на администрацията.
- Минимална работна заплата за длъжността – 550 лв.
- Място за подаване на документите за участие:
В деловодството на община Сандански, на адрес: град Сандански, бул. Свобода №14, всеки работен ден от 8.00 часа до 17.00 часа.
- подаването на документите за участие се извършва лично от кандидатите или от техни упълномощени представители;
- лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението;
- на кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност;
- с входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи;
- заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират;
- Срок за подаване на документите за участие:
10 /десет/ дни от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на община Сандански.
- Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло, намиращо се на партерния етаж на Общинска администрация, на адрес гр. Сандански, бул. Свобода №14, както и на интернет страницата на Община Сандански: www.www.sandanski.bg
За информация: тел. 0746/89089 – Дирекция „ АПИОЧР”.
Образците може да изтеглите по-долу.