Публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на терен № 105
ОБЩИНА САНДАНСКИ |
З А П О В Е Д
№ ОБС – 01
Гр.Сандански, 17.01.2013г.
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, Решение №77/27.04.2011г., Решение №208/21.10.2010г., Решение №234/18.11.2010г. и Приложение №185/08-2 от Решение №185/21.11.2008г. на Общински съвет – Сандански, чл.22 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и чл. 8, ал. 1 и 4 от Наредба за реда и условията за провеждане на публични търгове и публично оповестени конкурси за отдаване под наем на общинско имущество на Общински съвет – Сандански
Н А Р Е Ж Д А М:
І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на терен №105 публична общинска собственост, съгласно приложената схема на територията на община Сандански за срок от 5 години за поставяне на ВТО – павилион с местонахождение, зона, квадратура и начална петгодишна наемна цена без ДДС:
ІІ. Терен № 105 – гр. Сандански зад сградата на Плувен интернат, трета зона, 14.30 кв.м. и начална тръжна петгодишна наемна цена 3 577.86 лв. без ДДС – за поставяне на павилион за кафе и закуски.
ІІІ. Депозита за участие e в размер на 10 % от първоначално обявената петгодишна наемна цена, платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК” клон Сандански, ВІС UNCRBGSF, IBAN BG65UNCR96603300107417 в срок до 14,00 часа на 11.02.2013 г.
ІV. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14, от 9,00 часа на 12.02.2013 г.
V. Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:
– заповед на кмета на община Сандански ;
– копия от решенията на ОбС – Сандански;
– условия на публичния търг;
– скица на терена – 1 бр.
– проект за договор за наем – 1 бр.;
– акт за собственост
– заявление за участие – образец;
– ценово предложение – образец;
– пликове – 3 бр. – А, В и С;
– условия за оглед на обекта
– адрес и телефон на организатора
VІ. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 30.00 лв. без ДДС в срок до 12.00 часа на 11.02.2013 г.
VІІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15,00 ч. на 11.02.2013 г.
VІІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:
– заявление за участие по образец;
– удостоверение от търговския регистър към Агенцията по вписванията за вписване на ЕТ и юридическите лица или ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър
– копие от документа за самоличност на участника или упълномощеното лице;
– пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник;
– документ за закупена тръжна документация;
– документ за внесен депозит;
– удостоверение от ТД на НАП за липса на задължения към държавата;
– служебна бележка за липса на задължения към община Сандански;
– ценово предложение – по образец;
ІХ. На основание чл. 8, ал. 2 Наредба за реда и условията за провеждане на публични търгове и публично оповестени конкурси за отдаване под наем на общинско имущество на Общински съвет – Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.
Х. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Управление на собствеността”.
Съгласувал:
М. Ръждева
мл. юрисконсулт
Андон Тотев
Кмет на община Сандански
ИМ
гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/3590101, факс: 0746/3590162, e-mail: oba_sandanski@abv.bg