Публичен търг за отдаване под наем на помещение в сградата на кметството, с. Поленица, община Сандански

ОБЩИНА САНДАНСКИ


З А П О В Е Д

 № ОБС – 326

Гр. Сандански 09.12.2024г.

 

На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл. 14, ал.2 от ЗОС, приложение №1 от Решение №280/15.12.2022г., Решение № 369/14.11.2024г. на Общински съвет – Сандански,  чл. 25  ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански.

 

Н А Р Е Ж Д А М:

 

І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на Помещение – частна общинска собственост, находящо се на гаражен етаж в сградата на кметството в с. Поленица в УПИ IX, кв. 13, с площ 31.81 кв. м. за срок от 10 /десет/ год. с предназначение – за услуги и начална десетгодишна наемна цена 7 634.40лв.без ДДС.

ІІ. Депозита за участие  e в размер на 770 лв. платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “Интернешънъл „Асет Банк” АД клон Сандански, ВІС:IABGBGSF, IBAN BG 66IABG76483350204502 в срок до 14:00 часа на 02.01.2025 г.

ІII. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14, от 9:00 часа на 03.01.2025 г.

IV. Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:

– заповед на кмета на община Сандански ;

–  копия от решенията  на ОБС – Сандански;

–  условия на публичния търг;

–  скица на терена

–  проект за договор за наем – 1 бр.;

– заявление за участие – образец;

– ценово предложение – образец;

– пликове – 3 бр. – А, В и С;

– условия за оглед на терена

– адрес и телефон на организатора

V. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 100.00 лв. без ДДС в срок до  12:00 часа на 02.01.2025 г.

VІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15:00 ч. на  02.01.2025 г.

VІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:

  • заявление за участие по образец;
  • пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез   пълномощник;
  • документ за закупена тръжна документация;
  • документ за внесен депозит;
  • ценово предложение – по образец;

VIIІ. На основание чл. 82, ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.

IХ. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Общинска собственост”.

 

Атанас Стоянов

Кмет на община Сандански


гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/89099, факс: 0746/89055, e-mail: oba_sandanski@abv.bg