Публичен търг за отдаване под наем на помещения, гр. Сандански
ОБЩИНА САНДАНСКИ
З А П О В Е Д
№ ОБС – 256
Гр.Сандански 18.10.2024г.
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл. 14, ал.2 от ЗОС, приложение №1 от Решение №280/15.12.2022г., Решение № 334/26.09.2024г. на Общински съвет – Сандански и чл. 25 ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански.
Н А Р Е Ж Д А М:
І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на 4 бр. Помещения /модули/ – частна общинска собственост по зона, квадратура, местонахождение с предназначение по одобрена схема за срок от 5/пет/ години и начална петгодишна наемна цена без ДДС, както следва:
- Помещение /модул/ №1.1 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
- Помещение /модул/ №3.2 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
- Помещение /модул/ №4.2 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
- Помещение /модул/ №5.1 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
ІІ. Депозита за участие платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “Интернешънъл Асет Банк”АД клон Сандански, ВІС:IABGBGSF, IBAN BG 66IABG76483350204502 в срок до 14:00 часа на 15.11.2024г. както следва :
- Помещение /модул/ №1.1 – 550 лв.
- Помещение /модул/ №3.2 – 550 лв.
- Помещение /модул/ №4.2 – 550 лв.
- Помещение /модул/ №5.1 – 550 лв.
ІII. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14, от 9:00 часа на 18.11.2024 г. както следва:
- Помещение /модул/ №1.1 – 9.00 часа
- Помещение /модул/ №3.2 – 9.15 часа
- Помещение /модул/ №4.2 – 9.30 часа
- Помещение /модул/ №5.1 – 9.45 часа
IV. Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:
– заповед на кмета на община Сандански ;
– копия от решенията на ОбС – Сандански;
– условия на публичния търг;
– скици на терените
– проект за договор за наем – 1 бр.;
– заявление за участие – образец;
– ценово предложение – образец;
– пликове – 3 бр. – А, В и С;
– условия за оглед на терена
– адрес и телефон на организатора
V. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 100.00 лв. без ДДС в срок до 12:00 часа на 15.11.2024 г
VІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15:00 ч. на 15.11.2024 г
VІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:
- заявление за участие по образец;
- пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник;
- документ за закупена тръжна документация;
- документ за внесен депозит;
- ценово предложение – по образец;
VIIІ. На основание чл. 82, ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.
IХ. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Общинска собственост”.
Съгласувал:
Йорданка Акшарова
мл. юрисконсулт
Атанас Стоянов
Кмет на община Сандански
гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/89099, факс: 0746/89055, e-mail: oba_sandanski@abv.bg