Публичен търг за отдаване под наем на помещения, гр. Сандански

ОБЩИНА САНДАНСКИ


З А П О В Е Д

№ ОБС – 256

Гр.Сандански 18.10.2024г.

 

На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл. 14, ал.2 от ЗОС, приложение №1 от Решение №280/15.12.2022г., Решение № 334/26.09.2024г. на Общински съвет – Сандански и чл. 25  ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански.

 

Н А Р Е Ж Д А М:

 

І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на 4 бр. Помещения /модули/ – частна общинска собственост по зона, квадратура, местонахождение с предназначение по одобрена схема за срок от 5/пет/ години и начална петгодишна наемна цена без ДДС, както следва:

  1. Помещение /модул/ №1.1 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
  2. Помещение /модул/ №3.2 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
  3. Помещение /модул/ №4.2 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.
  4. Помещение /модул/ №5.1 – за търговска дейност – ул.”Григор Пърличев”, III зона, площ 12.81 кв.м. и петгодишна наемна цена в размер на 5380.20 лв. без ДДС.

ІІ. Депозита за участие  платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “Интернешънъл Асет Банк”АД клон Сандански, ВІС:IABGBGSF, IBAN BG 66IABG76483350204502 в срок до 14:00 часа на 15.11.2024г.  както следва :

  1. Помещение /модул/ №1.1 – 550 лв.
  2. Помещение /модул/ №3.2 – 550 лв.
  3. Помещение /модул/ №4.2 – 550 лв.
  4. Помещение /модул/ №5.1 – 550 лв.

 

ІII. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14, от 9:00 часа на 18.11.2024 г. както следва:

  1. Помещение /модул/ №1.1 – 9.00 часа
  2. Помещение /модул/ №3.2 – 9.15 часа
  3. Помещение /модул/ №4.2 – 9.30 часа
  4. Помещение /модул/ №5.1 – 9.45 часа

IV. Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:

– заповед на кмета на община Сандански ;

–  копия от решенията на ОбС – Сандански;

–  условия на публичния търг;

–  скици на терените

–  проект за договор за наем – 1 бр.;

– заявление за участие – образец;

– ценово предложение – образец;

– пликове – 3 бр. – А, В и С;

– условия за оглед на терена

– адрес и телефон на организатора

V. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 100.00 лв. без ДДС в срок до  12:00 часа на 15.11.2024 г

VІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15:00 ч. на  15.11.2024 г

VІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:

  • заявление за участие по образец;
  •  пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез  пълномощник;
  • документ за закупена тръжна документация;
  • документ за внесен депозит;
  • ценово предложение – по образец;

VIIІ. На основание чл. 82, ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.

IХ. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Общинска собственост”.

 

 

Съгласувал:

Йорданка Акшарова

мл. юрисконсулт

 

 

 

Атанас Стоянов

Кмет на община Сандански

 


гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/89099, факс: 0746/89055, e-mail: oba_sandanski@abv.bg