Публичен търг за отдаване под наем на терени за поставяне на рекламни съоръжения – билборд

ОБЩИНА САНДАНСКИ


З А П О В Е Д

 № ОБС -128

 Гр.Сандански 05.06.2024г.

 

На основание чл.44, ал.2,от ЗМСМА, и чл. 14, ал. 7 от ЗОС, чл. 17  ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански приложение №1 от Решение № 280/15.12.2022 г., Решение № 225/28.07.2012 г. от схема за разполагане на рекламни съоръжения и допълнена с Решение № 103/28.03.2024 г. и Решение № 166/25.04.2024 г. на Общински съвет – Сандански

 

Н А Р Е Ж Д А М:

 

І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на 4 бр. терени – публична общинска собственост, за поставяне на Рекламно съоръжение- билборд, находящи се:

  1. Терен № 15 , бул. „Свобода“ светофара, II зона, площ 12.00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС
  2. Терен № 16 , бул. „Свобода“ светофара, II зона, площ 12.00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС
  3. Терен № 18 , бул. „Европа“, III зона, площ 12.00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС
  4. Терен № 19 , бул. „Европа“, III зона, площ 12. 00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС

 

ІІ. Депозита за участие платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “Интернешънъл Асет Банк”АД клон Сандански, ВІС:IABGBGSF, IBAN BG 661ABG76483350204502 в срок до 14:00 часа на 26.06.2024 г. :

  1. Терен № 15- 2 200.00 лв.
  2. Терен № 16- 2 200.00 лв.
  3. Терен № 18- 2 200.00 лв.
  4. Терен № 19- 2 200. 00 лв.

ІII. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14,  на 27.06.2024 г. , както следва :

  1. Терен № 15 – от 10.30 ч.
  2. Терен № 16- от 10.50 ч.
  3. Терен № 18 – от 11.10 ч.
  4. Терен № 19 – от 11.30 ч.

IV.  Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:

– заповед на кмета на община Сандански ;

–  копия от решенията на ОбС – Сандански;

–  условия на публичния търг;

–  скици на терените

–  проект за договор за наем – 1 бр.;

– заявление за участие – образец;

– ценово предложение – образец;

– пликове – 3 бр. – А, В и С;

– условия за оглед на терена

– адрес и телефон на организатора

V. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 50.00 лв. без ДДС в срок до  12:00 часа на 26.06.2024 г.

VІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15:00 ч. на  26.06.2024 г.

VІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:

  • заявление за участие по образец;
  • декларация за липса на задължения към община Сандански.
  • пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез  пълномощник;
  • документ за закупена тръжна документация;
  • документ за внесен депозит;
  • ценово предложение – по образец;

VIIІ. На основание чл. 82, ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.

IХ. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Общинска собственост”.

 

 

Атанас Стоянов

Кмет на община Сандански


гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/89099, факс: 0746/89055, e-mail: oba_sandanski@abv.bg