Публичен търг за отдаване под наем на 2 броя терени за поставяне на рекламно съоръжение – билборд

ОБЩИНА САНДАНСКИ


З А П О В Е Д

№ ОБС – 179

Гр.Сандански 30.08.2024г.

 

На основание чл.44, ал.2,от ЗМСМА, и чл. 14, ал. 7 от ЗОС, чл. 22 ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански приложение №1 от Решение № 280/15.12.2022 г., Решение № 225/25.07.2012 г. от схема за разполагане на рекламни съоръжения и допълнена с Решение № 103/28.03.2024 г. и Решение № 166/25.04.2024 г. на Общински съвет – Сандански

Н А Р Е Ж Д А М:

І. Да се проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на 2 бр. терени – публична общинска собственост, за поставяне на Рекламно съоръжение- билборд, за срок от 10 /десет/ години, находящи се:
1. Терен № 18 , бул. „Европа“, III зона, площ 12.00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС
2. Терен № 21 , бул. „Европа“, III зона, площ 12.00 кв.м. с начална десетгодишна наемна цена 21 600.00 лв. без ДДС

ІІ. Депозита за участие платим в касата на община Сандански или по банкова сметка в “Интернешънъл Асет Банк”АД клон Сандански, ВІС:IABGBGSF, IBAN BG 66IABG76483350204502 в срок до 14:00 часа на 25.09.2024 г. :

1. Терен № 18- 2 200.00 лв.
2. Терен № 21- 2 200.00 лв.

ІII. Търгът да се проведе в заседателната зала на община Сандански, бул. “Свобода” № 14, на 26.09.2024 г. , както следва :

1. Терен № 18 – от 10.30 ч.
2. Терен № 21- от 10.50 ч.

IV. Утвърждавам тръжната документация, която да съдържа:
– заповед на кмета на община Сандански ;
– копия от решенията на ОбС – Сандански;
– условия на публичния търг;
– скици на терените
– проект за договор за наем – 1 бр.;
– заявление за участие – образец;
– ценово предложение – образец;
– пликове – 3 бр. – А, В и С;
– условия за оглед на терена
– адрес и телефон на организатора

V. Тръжната документация се закупува от касата на община Сандански, бул. “Свобода” № 14 на цена от 50.00 лв. без ДДС в срок до 12:00 часа на 25.09.2024 г.

VІ. Ценовото предложение /плик В/, заявлението за участие и необходимите документи /плик А/ се поставят в непрозрачен запечатан плик С, върху който се посочва наименованието на обекта, името на кандидата и адрес за кореспонденция, ЕИК съгласно тръжните условия и се подават в деловодството на община Сандански до 15:00 ч. на 25.09.2024 г.

VІІ. Определям като задължителни за участие следните документи:
– заявление за участие по образец;
– пълномощно с нотариална заверка на подписа, когато се участва чрез пълномощник;
– документ за закупена тръжна документация;
– документ за внесен депозит;
– ценово предложение – по образец;

VIIІ. На основание чл. 82, ал. 1 от Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на община Сандански заповедта да се публикува в един регионален вестник, и в електронната страница на общ. Сандански, най-малко 20 дни преди крайния срок за подаване на документите за участие, както и да се обяви на информационното табло на общ. Сандански в тридневен срок от издаването и.

IХ. Изготвянето на тръжната документация, както и подготовката по провеждането на публичния търг, възлагам на отдел “Общинска собственост”.

 

Атанас Стоянов
Кмет на община Сандански


гр. Сандански, бул. “Свобода” №14, тел.:0746/89099, факс: 0746/89055, e-mail: oba_sandanski@abv.bg