Конкурс за длъжността началник – отдел „Гражданско състояние и регистрация“
ОБЩИНА САНДАНСКИ
––––––––––––––––––––––––––––––
На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и
Заповед № АПИОЧР-97 от 31.08.2016 г. на Кмета на община Сандански
ОБЯВЯВА КОНКУРС :
за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ „Гражданско състояние и регистрация ” в Общинска администрация – Сандански
брой работни места : 1 /едно/;
вид правоотношение: служебно;
длъжностно ниво – 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията; наименование на длъжностно ниво – ръководно ниво 7Б
- Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността :
- Образование: висше;
- Минимална образователна степен – бакалавър;
- Област на завършено образование – Социални, стопански и правни науки;
- Професионално направление – Администрация и управление; Икономика;
- Професионален опит – 4 /четири/ години или придобит минимален ранг за заемане на длъжността: III младши;
2.Специфични изисквания за длъжността предвидени в специални нормативни актове:
Да отговаря на условията по чл.7, ал.1 и 2 от Закона за държавния служител.
- Допълнителни изисквания и квалификации:
- Отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на длъжността и умения за ползване на същата; познаване устройството, функциите и дейността на държавната администрация;
- Компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel/, Internet;
4.Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю с кандидатите.
- Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса, са:
- Заявление за участие в конкурс – по образец /Приложение №2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
- Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители.
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител.
- Документи, удостоверяващи допълнителните умения и квалификации при наличие на такива.
Копията от представените документи следва да са ясни и четливи.
Копията от документите, удостоверяващи трудовия стаж, следва да съдържат всички попълнени страници от тях и да са оформени към датата на подаване на документите.
6.Кратко описание на длъжността:
Организира и ръководи дейността на отдел „Гражданско състояние и регистрация“. Ръководи, организира и контролира дейността на служителите в отдела по изпълнение на основните и специфични дейности свързани със съставянето на актове по гражданско състояние /раждане, брак и смърт/ и поддържането им в регистри. Осигурява поддържането и следи за актуализирането на електронния регистър локална база данни „Население“. Ръководи, организира и контролира организационно-техническата подготовка при провеждане на избори, референдуми и преброяване на населението в община Сандански. Извършва оперативен контрол за дейностите в отдела по предоставянето на информация и услуги на гражданите.
- Минимален размер на основната месечна заплата определена за длъжността: не по-малко от 480 лв., при спазени изисквания по Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
8.Място за подаване на документи
В „Административен център” в деловодството на Общинска администрация – Сандански, на адрес град Сандански, бул. „Свобода” 14, всеки работен ден от 8,00 до 17,00 часа.
Подаването на документите за участие се извършва лично от кандидатите или от техни упълномощени представители.
Лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението, като уведомява кандидатите за пречките за назначаване, при наличие на посочените в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител условия, и в други нормативни актове.
На кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
С входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Заявленията, подадени след изтичане на срока за кандидатстване, не се регистрират.
9.Срок за подаване на документите – 10 /десет/ дни от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на община Сандански.
10.Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения свързани с конкурса ще бъдат обявени:
на информационното табло намиращо се на партерния етаж в сградата на община Сандански, на адрес: бул. „Свобода” №14, както и на интернет страницата на общината: www.www.sandanski.bg
Телефон за контакт и информация:0746/89089 – дирекция „АПИОЧР”
Образците може да изтеглите по-долу.